fbpx

Kleine brand in magnetron bij woonzorgcentrum in Ten Boer

Ten Boer – In een appartement naast het woonzorgcentrum aan de Bloemhof in Ten Boer heeft zondagmiddag korte tijd brand gewoed. De brandweer van Ten Boer en Groningen werden opgeroepen. De brandweer van Ten Boer ontdekte dat er brand woedde in de magnetron, hierin werd eten klaargemaakt. De brandweer heeft een prullenbak en het verbrande eten buitengezet.

De brandweer heeft vervolgens metingen in het pand gedaan. De bewoners zijn geschrokken, maar niemand raakte gewond. De hulp van de brandweer uit de stad Groningen was uiteindelijk niet meer nodig en zijn daarom omgekeerd.

Back to top button