Groningen – VVV directeur Carin van der Velde kan met voldoening terugkijken op de afgelopen drie jaar. Vanaf 2012 is met vereende krachten gewerkt aan een fusie tussen de drie VVV organisaties Appingedam/Delfzijl, Waddenkust Noord-Groningen en Lauwersland.

De nieuwe VVV Stichting Top van Groningen is uitgegroeid tot een stabiele, professionele organisatie met een compacte staf en een grote groep zeer gemotiveerde vrijwilligers en 6 VVV Agentschappen. Hiermee is lokale informatievoorziening voor toeristische ondernemers en toeristen gewaarborgd.

Er is een stevige samenwerking met Marketing Groningen opgezet door de database over te hevelen en de website eemsdelta.groningen.nl op te zetten. Hiermee is Eemsdelta de laatste regio in de provincie Groningen die digitaal aangesloten is op toerisme.groningen.nl en is de synergie op het gebied van de vermarkting van ‘Er gaat niets boven Groningen’ compleet. Voor de strategische vermarkting neemt Marketing Groningen nu het stokje over. Van der Velde gaat zich richten op een aantal nieuwe projecten.

 

Advertenties